עירום נשי אמנותי

 

צילום עירום אמנותי

כרקע נזכיר, כי העירום באמנויות חזותיות כמו ציור או פיסול, קיים לאורך כל ההיסטוריה האנושית ואמנים רבים, חלקם הגדולים בתחומם, ציירו ופיסלו את הגוף האנושי העירום כמושא של יופי טהור.

לאחר המצאת הצילום ובעיקר עם הכרתו כאמנות בפני עצמה, תפס גם ז’אנר צילומי העירום את מקומו והלך והתבסס מבחינת הלגיטימיות והחשיפה לקהל במקביל להיותו נוכח בחלק מהצגות התאטרון וסרטי קולנוע.

כאשר אנחנו מדברים על צילום עירום אמנותי [אגב, בתחום זה, אני מצלם רק עירום נשי אמנותי וכך כל התמונות בהמשך] ניתן תשומת לב מרבית לתאורה, להעמדה, לקומפוזיציה, לזווית הצילום, לרקע ועוד כהנא אמצעים, כדי שימחישו את היופי וההרמוניה בגופה המצולם של המודלית ויותירו אצל הצופים חוויה שבעיקרה אסתטית. צילום עירום אמנותי, אינו מוגבל כמובן רק למודליות צעירות חטובות ודקות גזרה ומפאת אי הרשאה לא הועלו כאן צילומים נוספים, אבל אין ספק כי צלם טוב בתוספת תאורה, נכונה, יכולים להציג את יופיו וייחודו של הגוף האנושי בגילאים השונים ובמידות השונות מ"אידאל" היופי.

להדגיש, כי בצילומי עירום אמנותי אין מקום לצילומים על גבול הפורנוגרפיה, ניתן להסתפק לעיתים בקווי המתאר של הגוף ללא צורך בזיהוי המצולמים. לא מעט פעמים כיסוי הטפחיים המגלה טפח, נותן תוצאה יפה ומעניינת יותר.

כפי שמקובל בציור, נערכות גם בצילום מפגשים \ סדנאות של צילומי עירום שיכולים להיות מבוצעים בסטודיו, תוך אפשרות לשינויי תאורה ורקע או בשטחים פתוחים כגון חוף הים, במבנים נטושים, בשטחים ירוקים ועוד שגם בהם ניתן להסתייע בתאורה קבועה או פלאשים [מבזקים], רפלקטורים ואמצעים נוספים כדי להשביח את התוצאה הסופית.

במידה ואנחנו מצלמים בסטודיו ונרצה צילומים יותר דרמטיים וקונטרסטים [LOW KEY] נוכל להיעזר ברקע כהה\שחור ומקור אור סלקטיבי [אני מעדיף אור קבוע במקרה זה ולא מבזק, כדי לקבל דיוק מירבי] .כמובן שבמידה ונרצה להאיר חלק נוסף מזווית שונה, אפשר להוסיף עוד מקור אור תוך שליטה ובקרה על התוצאה הסופית, בה מרבית הגוף נמצא בחשיפת חסר.

מנגד אפשר לצלם בחשיפת יתר מכוונת [ High key ] כלומר רקע בהיר והצפה של אור [אפשר לרכך באזורים מסוימים] המייצר מעין קווי מעטפת בלבד. בתווך קיימות אפשרויות תאורה מגוונות, בהתאם להעדפות והאפשרויות בצילום הספציפי

למרות שהאמור בהמשך מהווה תנאי ברור ומוסכם נדגיש, שכל מפגשי הצילום בנושא נערכים רק עם בוגרים והאווירה במקום מכבדת ומקצועית, כדי להגיע לצילומים היפים \ טובים ביותר המציגים את היופי והייחוד של המודלית הספציפית.

במקרה וברצונכם לצלם עירום באופן עצמאי אני ממליץ לאפשר לדוגמנית \ מודלית להביא אדם נוסף מטעמה לצילומים ואם לא מדובר בצילומים פרטיים, להחתימה על טופס לפיו היא מאפשרת לכם לפרסם הצילום באתרים מקצועיים וכיו"ב. בהכללה ניתן לומר, כי תמונות של עירום אמנותי זוכות למספרי צפייה רבים יותר משמעותית מצילומים רגילים, דבר שמחייב הקפדה נוספת מטעם הצלם ולכן במקרה בו יש לכם ספק באם צילום מסוים אינו מכבד את המודלית באופן מקצועי וראוי. אז אין ספק! צילום מסוג זה אינו מיועד לפרסום.

 

הבהרה : אתם עומדים לצפות בגלריית תמונות של עירום נשי אמנותי. בלחיצה על עמוד זה,  הינכם מאשרים שגילכם הינו מעל 18 שנה וכי אין לכם כל מניעה\איסור לצפות בצילומים אלו.

כמה מילים נוספות לפני צילומי ערום אמנותי.

צילום ערום אמנותי הוא מעבר להסרת מסכותיש בו גם אמירה אישית וייחודית.

בצילום עירום אמנותי אנחנו מביאים ביחד את תצוגת יופייה וייחודיותה של המצולמת [או של הזוג המצולםלשיאים חדשים.

להדגיש כי אין גוף אנושי שאינו יפה ואינו מיוחד והדבר אינו תלוי גילאו משקל. [מבחינה זו הגלריה אינה מייצגת את כלל המצולמותאלה רק את המצולמות שהביעו את הסכמתן לקחת בה חלק].

בעזרת שיתוף פעולהניסיון ומקצוענות ניצור את התמונות הכי יפות, [תמונות מעוררות השראה אם תרצותמונות שתמיד כיף לחזור ולצפות בהן.

מרגע שהחלטת [החלטתםשאת רוצה לבדוק את הנושא את מוזמנת ליצור קשר ולקבל את מלוא האינפורמציה כדי שמעבר לשמירה על דיסקרטיות מוחלטת תדעי הרבה יותר [כולל האופציות מבחינת מיקוםסטודיו אתרי צילום,עריכת תמונותמחירים והמלצות.] על תהליך הצילום אשר לדעת מצולמות יש בו גם משום חוויה של העצמה אישית אשר בסופה תקבלי תמונות שאינן רק יפות מאודויזואלית…

לאישור וצפייה בגלריה

Untitled-2